Subject: Koostöövõimalus eakate ohutuse tagamiseks
From: <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Fri, 17 Jan 2025 14:47:59 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Hea päästeamet!

Estkeer OÜ osutab koduhooldusteenust eakatele ja erivajadusega inimestele, 
pakkudes neile võimalust elada turvaliselt oma kodus.

Meie hooldustöötajad külastavad igapäevaselt kliente nii Tartu- kui ka 
Harjumaal, mistõttu puutume tihti kokku koduse ohutuse teemadega, sh. 
suitsuandurite olemasolu ning korrasolekuga.

 Soovime arutada võimalikku koostööd koos päästeametiga, et aidata kaasa 
meie klientide koduse ohutuse parandamisele.

Näeme koostöövõimalusi järgmistes valdkondades:

1.Suitsuandurite kontrollimine ja nõustamine- Estkeeri töötajad saavad 
igapäevatöö käigus kontrollida, kas (eakatel) klientidel on suitsuandurid 
olemas ja töökorras. Vajadusel saame info edastada klientide lähedastele, 
sotsiaaltöötajale või päästeametile.

2.Hooldustöötajate koolitamine- Oleksime väga tänulikud, kui päästeamet 
saaks pakkuda meie töötajatele koolitusi koduste tuleohutusriskide 
hindamiseks ning käitumiseks tulekahju korral.

See võimaldaks meil oma kliente veelgi paremini nõustada ja vajadusel 
ennetavaid juhiseid anda.

3. Teavituskampaaniad- Oleme avatud koostööle ka laiemas ohutusteavituses, 
et jagada olulist infot eakatele ja nende lähedastele.

Meil on ka oma digikanalid ja videopodcast- 
https://www.youtube.com/@tervisetasku

Nende kaudu saaksime jagada päästeameti soovitusi, õppematerjale vms.

Ootame võimalust, et arutada täpsemaid koostöövõimalusi ning leida ühiselt 
viise, kuidas meie tegevus saaks toetada päästeameti ennetustööd ja eakate 
turvalisust oma kodus.

Palun andke teada, millal oleks teile sobilik aeg kohtumiseks.

Rõõmsate soovidega

Kadri Nöps
Estkeer OÜ
büroojuht

5686 6459

[email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.estkeer.ee <http://www.estkeer.ee/>